مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-31سياسي

فجر 42| نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید یوسف بابایی خلخال


همزمان با 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام خمینی(ره) به وطن، زنگ انقلاب در مدرسه شهید یوسف بابایی شهرستان خلخال نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با 12 بهمن ماه به یاد چهل و دومین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشورمان ایران، با حضور مسؤولان شهرستان خلخال زنگ انقلاب در مدرسه شاهد شهید یوسف بابایی به صدا درآمد.

این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور اولیای دانش آموزان برگزار شد، آغاز دهه فجر 42 و تابش طلیعه نور و آزادی و پیروزی نور بر ظلمت با قرائت دل نوشته های دانش آموزان گرامی داشته شد.

زنگ انقلاب یادآور حضور ملت ایران در صحنه و عشق به امام خمینی فریدون بابایی، فرماندار خلخال در این مراسم با اشاره به مجاهدت های شهدای انقلاب اسلامی و نقش آنان در همراهی حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه بر علیه رژیم ستم شاهی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و رهبری های داهیانه امام راحل برای رهایی ملت ایران از ظلم و جور ستم شاهی بود.

وی افزود: تلاش امام راحل برپایی نظام جمهوری اسلامی و نظامی بر پایه حاکمیت دینی و الهی بود و ایشان تمام عمر خود را صرف تربیت جوانانی مانند شهید یوسف بابایی ها کرد که از سنگر تعلیم و تربیت برای دفاع از خاک وطن عاشقانه به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 42| نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید یوسف بابایی خلخال

فجر 42| نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید یوسف بابایی خلخال